Citiți cu atenție!

Politica de confidențialitate

Adresa paginii noastre web este: https://agrobardar.md

Securitatea datelor cu caracter personal

Compania S&S COM SRL colectează, prelucrează și utilizează datele cu caracter personal a clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientul și se vor baza pe cerințele legale de furnizare a serviciilor solicitate. Compania S&S COM SRL prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legislației și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Aceste date aferente Operațiunii de plată va include însă nu se va limita la:

  • Adresa IP a clientului;
  • Numele clientului;
  • Prenumele clientului;
  • Telefonul clientului;
  • Tipul Cardului;
  • Numele clientului indicat pe card;
  • Adresa email client;
  • Valuta tranzacției;
  • Informații despre livrare;

Comerciantul garantează confidențialitatea datelor dumneavoastră, găzduite și transmise prin sistemul său informatic. Vă informăm că datele dumneavoastră personale vor fi administrate în condiții de siguranță și vor fi folosite numai pentru următoarele scopuri: finalizarea comenzilor efectuate pe site, diverse oferte speciale, promoții etc.

Orice utilizator poate refuza furnizarea acestor date în orice circumstanțe și poate solicita ștergerea acestora din baza de date. Toate aceste notificări se vor transmite de către persoana înscrisă în baza de date la adresa de email agrobardar@gmail.com

Comerciantul nu este răspunzător pentru erorile ce survin în urma neglijenței unui utilizator privind securitatea și confidențialitatea contului și a parolei sale.

Serviciul suport

Agro Bardar oferă clienților săi Serviciul suport la numărul de telefon +373 62 199 399 și la adresa de email agrobardar@gmail.com

Zilele de lucru a Serviciului suport: luni – sâmbătă, orele de lucru: 10:00 – 17:00.

Serviciul suport oferă consultarea clienților cu privire la mărfurile și serviciile oferite de Magazinul electronic, modalitățile de plată, de livrare și revocare a Operațiunii de plată /Tranzacțiilor practicate. Serviciul suport  este obligat să primească de la Cumpărători reclamații, să asigure informarea acestora cu privire la statutul procesului de investigație a reclamațiilor, și, după caz, să asigure investigarea reclamațiilor.